Mielenrauhaa!

yhteistyöpostaus

Heipparallaa kaikenkarvaiset öttiäiset!

Tulin vaan kertomaan, että Mielikylvyllä on parhaillaan menossa Superviikot 14-27.1.2013! Superviikoilla mm. uudet asiakkaat pääsevät ilmaiseksi tutustumaan ja sarja- ja kuukausikortteja saa tuntuvalla alennuksella. Ja tiätty hei kilpailuhommia on kaikkien osallistuneiden kesken, elikäs nyt rentoutumaan hopihopi! :) Mä ainakin aion ehkä ottaa ton anopin mukaan rentsikkahommiin!

Lisätietoja Superviikosta täällä: http://www.mielikylpy.fi/superviikot-14-27-1-2013/


Niin ja mitäs tänne kuuluu noin niinkun muuten? "Kevyet" (joo, tosi kevyet - ehhh... Kerronko jotain mun yläkroppa-kipsistä? :D) treenit on nyt vedetty ja kohtapuoliin alotellaan kunnon rähinällä taas. Vähän meinas flunssaa pukata uudelleen tossa viikonloppuna, mutta onneks lähti hus pois mäkeen. Pari kertaa tuli niistettyä normaalia enemmän, mut nyt ollaan jo kondiksessa.

Aamuaerobisia oon nyt päättänyt käydä vääntämässä sen kolme viikkoon ennen töitä + yksi vapaavalintainen aerobinen (ainaski - sukset huutaa jo mun nimee!). Tämä heitti viime viikolla jo pahinta nestepöhöä pois kropasta, olo on kaiken kaikkiaan jo paaaaaljon parempi kun vielä hetki sitten :D Ja hei - oon saanut kisaprojektia jo hitusen eteenpäin. Lisenssit on maksettu ja nyt meni tänään kengät tilaukseen. Perus-Pleasereita (niitä läpinäkyviä) en tilannut, sillä haluan että voin käyttää kenkiä myöhemminkin jos vaikka sattuis jotain juhlia tielle ja nää kengät ei ehkä oo sitä juhlaeleganssia parhaimmillaan. Eli siis käytännölliset (okei, ei niillä voi kävellä, mutta... You get the point, ehkä?) ja NÄYTTÄVÄT kengät on tulossa. Hähhää, en sitten kerrokaan enempää. Näette sitten kisoissa! :) Mutta sen kerron, että mikäli mua yhtään tuntee niin tietää, että blingblingiä ainakin on! :D (harakka mikä harakka)

Tää koko korkokenkä-juttu mua ehkä eniten kauhistuttaa ja pelottaa. Miten sitä oppii talsimaan kamalilla koroilla silleen sulavasti ja luontevasti, eikä eteenpäin lompsottaen ja jalkapohjia lattiaan lätsäyttäen? Nään tästä painajaisia jo nyt. Ja mun päkiöitä kolottaa jo valmiiks... :S Mikä on kummallista, sillä mä kävelin joskus vuosia sitten AINA koroilla, korkeilla sellasilla. Luulis, että jotain on jäänyt takaraivoon, muttah... Ehkä mua vaan kammottaa ne ainaiset rakot ja kovettumat. Pitää kai ajatella niinkin, että nyt koroille noustessani oon kuitenkin sen nelisenkymmentä kiloa kevyempi kuin silloin :D Ehkä mä nyt sit kuitenkin selviydyn... Ja hei - Jyväskylässä on kuitenkin kokolattiamatto lauteilla, joten liukastumisvaarakin on minimoitu!

Bikinien suhteen oon päässyt jo päättämään värin ja matskun. Seuraava askel onkin ottaa yhteyttä ompelijaan ja alkaa suunnittelutyö (ja säästäminen...). Jaide!

Näillä mennään täällä. Huomenna aletaan taas pommien tiputtelu! <3

nimim. "Riemuidiootti kello 5:50 innokkaana kohti salia"


6 kommenttia:

  1. Nii ootko body fitneksee vai mihin menossa? Syksyllä kans ilmeisesti? :D Mulla on menny ehkä ohi koko homma jos se jossain on mainittu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, body fitness nyt kuitenkin after all ja syksyllä. Mää päädyin tähän - ei tarvi ressata niin paljoo ja noviisina alotan mielummin "helpommasta". Kyllä mää kohta pääsen sit pullisteleenki! x,D Ehkä?

      Poista
    2. Huippua! Sittenhän sen näkee onko oma laji vai kenties sinne fysiikkaa tms :) Mä kans syksyllä lauteilla, tosin junnuissa ;)

      Poista
    3. Niinpä :) Mää kyllä epäilen et ihan BF-immeisiä en loppupeleissä oo, mut nyt tälleen viä semi-rimpulana ei kyl FF:aan oo asiaa :D

      Vähän huippua hei! Nyt mul on lisää vertaistukee sit bäkkärillä! :D

      Poista
  2. Öö mikä pommien tiputtelu? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!